Liz Com Oy - Liisa Kupsu
Olen Liisa ja Liz Com Oy on minun, yhden naisen, yritys.
Ravintoloiden asiakaspalvelun ja myynnin kehittäminen ovat intohimoni. Autan ravintolaasi kasvattamaan myyntiä tarjoilijoiden ja baarityöntekijöiden myyntitaitoja kehittämällä. Myynnillinen palvelutapa edistää ravintolaasi erottautumaan asiakasta auttavalla ja elämyksellisellä asiakaspalvelulla, joka samalla lisää myyntiä.
Autan ravintolaasi kasvattamaan myyntiä:
1. Valmentamalla asiakaspalvelijoiden myyntitaitoja
2. Kehittämällä asiakaspalvelutilanteiden kommunikaatiota
(sisältyy myyntivalmennukseen)
3. Suunnittelemalla digikanavasisällöt, jotka edistävät myyntiä.
Horeca-alan tunteminen ja viestintäosaaminen vahvuuksina
Sydämeni sykkii elämykselliselle ja asiakasta auttavalle asiakaspalvelulle, jonka avulla on mahdollisuus tehdä tulosta. Ravintola-alan osaamiseni on karttunut pitkän työurani aikana isossa juomatalossa. Yhteistyössä vuosikymmenen ajan ravintoloiden kanssa, pääsin kohtaamaan ja myötäelämään ravintoloiden arkipäivää. Ideoin ja toteutin koulutuksia, jotka antoivat ravintoloille työkaluja myynnin kehittämiseen. Suunnittelin ja toteutin ravintoloille myös markkinointitoimenpiteitä ja juomakampanjoita myynnin kasvattamiseksi.
Toimin juomatalossa myös viestintätehtävissä. Yli kymmenen vuoden työrupeama sisältöjen parissa kartutti osaamisen sekä printti- että digisisältöjen suunnitteluun ja tuottamiseen.
Yrittäjänä hyödynnän kokemustani kouluttamisesta ja valmennan ravintolasi henkilöstöä myymään, antamalla asiakaspalvelutilanteisiin konkreettisia vinkkejä ja työkaluja myymiseen. Myyntityökaluja hyödyntämällä asiakaspalvelija kehittyy asiakaskohtaamisissa läsnäolevaksi sekä asiakasta auttavaksi asiakaspalvelijaksi.
Pulppuan ideoita ja autan ravintolaasi menestymään myös hyödyntämällä täysipainoisesti ravintolasi digikanavia. Yhteistyössä ravintolasi kanssa tuotan tavoitteisiinne pohjautuvan sisältösuunnitelman. Suunnittelemme postaukset, jotka edistävät ravintolasi myyntiä, sitouttavat asiakkaita ja lisäävät ravintolasi tunnettuutta. Useammiksi kuukausiksi valmiiksi luotu sisältösuunnitelma ja postaukset vapauttavat ravintolasi sisällöntuotannon stressistä ja voitte keskittyä pakkopullalta tuntuvan somen päivittämisen sijaan myymiseen ja asiakkaiden palvelemiseen.
Olen intohimoinen ruoan ja juoman ystävä, mikä tuo lisäinspiraatiota ravintola-alalla toimimiseen.
Tarvitseeko ravintolasi apua myynnin kasvattamisessa?
Tutustu palveluihini ja menestytään yhdessä!
Myyntivalmennus: 8 keinoa myynnin kasvattamiseen - ilman tyrkyttämisen pelkoa
Autan ravintolaasi kasvattamaan keskiostosta ja myyntiä. Annan valmennuksessa konkreettisia keinoja keskiostoksen systemaattiseen kasvattamiseen sekä vinkkejä asiakasta auttavan ja elämyksellisen asiakaspalvelun tuottamiseen.
Digikanavasisältöjen suunnittelu
Autan kiinnostavan, relevantin ja myyntiä edistävän some- ja kotisivusisältöjen ideoinnissa sekä tavoitteiden, sesonkien ja teemojen mukaisten sisältöjen suunnittelussa.
Sisällöntuotanto
Tuotan erilaisia digikanavasisältöjä kuten uutiskirjeitä, kotisivujen sisältötekstejä, some-postauksia, blogitekstejä ja artikkeleita. Koordinoin myös kotisivujen uudistusprojekteja.